Assistent Projectleider 24-28 uur

Ter uitbreiding van ons Energieloket team zijn wij op zoek naar een Assistent Projectleider. Ben jij enthousiast, daadkrachtig en leergierig? Wil jij het meest energieke team van de Achterhoek versterken? Misschien ben jij dan onze nieuwe collega!

Wat ga je doen?

Door inwoners van de Achterhoek wegwijs te maken in hulpmiddelen en mogelijkheden helpen wij mensen om energiezuiniger te wonen. In samenwerking met de gemeenten ontwikkelen we diensten en programma’s om vraag en aanbod op het gebied van energiebesparing te verbinden. Als assistent projectleider werk je samen met onze projectleider(s) bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van deze projecten. De projecten waar jij mee aan de slag gaat richten zich op het begeleiden van inwoners bij het isoleren en verduurzamen van hun woning. 

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Ondersteunen van projectleider op administratief en organisatorisch vlak;
  • Coördineren van eigen deelprojecten, aangewezen door de projectleider;
  • Beheren van projectmailboxen;
  • Zorgen voor correcte vastlegging, onder andere in het online bewonersportaal;
  • Op verzoek onderhouden van contact met aanbieders, leveranciers of andere stakeholders;
  • Tweedelijns klantopvolging van deelnemers aan projecten;
  • Bijeenkomsten en vergaderingen organiseren, voorbereiden en notuleren;
  • Verzorgen van input voor rapportages;
  • Vastgestelde planningen en deadlines bewaken.

Wie ben jij?

Je bent een aanpakker die zelfstandig en gestructureerd te werk gaat. Je vindt het leuk om projectleiders te ondersteunen, maar ook om op termijn de kleine projecten zelf te coördineren. Je bent proactief en kunt goed de grote lijnen onderscheiden en het overzicht bewaren. Je bent een organisatorisch talent, communicatief sterk en digitaal vaardig. Je voelt je thuis in een sociaal team van harde werkers, met aandacht voor ieders eigen persoonlijkheid.

Wie zijn wij?

Vanuit Energieloket Achterhoek werken we aan een missie waar we achter staan en dat geeft energie! Wij geloven dat we anders moeten omgaan met energie in onze woon- en werkomgeving. Dit begint met bewustwording van waar energie vandaan komt en hoe we ermee omgaan. Om betaalbare energiezekerheid te borgen willen we alle energie die we nodig hebben halen uit schone, hernieuwbare bronnen. En de energie die we besparen, hoeven we niet op te wekken.

Bij het Energieloket kunnen inwoners terecht voor alles wat met energie besparen te maken heeft. Van inzicht en advies over energiebesparing tot informatie over financieringsmogelijkheden en begeleiding bij uitvoering. Dit doen we in opdracht van- en in samenwerking met de Achterhoekse gemeenten.

Persoonlijke aandacht staat bij ons hoog in het vaandel. Niet alleen naar onze medewerkers, maar vooral ook in ons werk. Wij nemen de tijd om mensen te woord te staan, zodat we ze ook op een duurzame manier van dienst kunnen zijn.

Vanuit onze intrinsieke motivatie zetten wij ons dagelijks met veel enthousiasme in voor de Achterhoek. We hechten veel waarde aan een goede teamgeest en flexibiliteit, vieren behaalde successen -groot of klein- graag (op een bescheiden manier) met het hele team en proberen elkaar te blijven inspireren via kennisdeling.

Wat bieden wij?

We bieden een fijne werkplek in ons kantoor in Wehl en de mogelijkheid om ook thuis te werken, een duurzame pensioenregeling en je ontvangt van ons een laptop en maandelijkse telefoonvergoeding. Agem Energie Experts verzorgt de personele inzet van Energieloket Achterhoek, daar zul je dan ook in dienst komen.

We bieden een salaris tussen € 2.573 en € 4.084 bruto per maand bij een 40-urige werkweek, afhankelijk van relevante kennis en ervaring. 

Reageren?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast over deze functie? Dan ontvangen we heel graag jouw motivatie en CV via sollicitaties@agem.nl of via onderstaand formulier. Let op: alleen sollicitaties met motivatie worden in behandeling genomen!

  • Je kunt reageren tot en met zondag 13 april.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Sanne Ouwens (Teamleider Projecten) of Cato Moens (HRM) via (0314) 820 360.

Wij werven graag zelf onze nieuwe collega's. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. 

Direct solliciteren

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy statement en Algemene voorwaarden zijn van toepassing.